SK Laar wedstrijdverslagen

zaterdag, 2 april, 2022
NVT

In de terugwedstrijd tegen Wemmel (vorige keer thuis gewonnen door onze helden met 7-4) kregen we een SK Laar dat antwoordde met de voeten op de wat mindere prestatie van vorige week: vandaag werd er wel prima gespeeld door onze toppers, helaas wel niet beloond met een overwinning.

vrijdag, 18 maart, 2022
NVT

Op de eerste zonnige lentedag van het voorjaar gaven onze toppers partij aan een nieuwe tegenstander: Toekomst Relegem (bij Asse).

En met de recente winst in de mid-week match tegen buur Zemst nog vers in het geheugen, verschijnen onze toppers onder leiding van kapitein Loeka strijdvaardig aan de aftrap.

zaterdag, 19 februari, 2022
NVT

Voor de 3 e keer dit seizoen keken onze toppers Vilvoorde City in de ogen.
Beide vorige confrontaties stonden garant voor potig, gelijkopgaand spel waar aan het eind Zemst-
Laar aan langste eind trok (0-5 en 5-3) … en de potjes bij Vilvoorde overkookten.

zaterdag, 5 februari, 2022
NVT

Na het tijdelijke winterdipje van onze boys in januari (een duidelijk geval van ‘Blue January’, ook uw
reporter bleek er last van te hebben en kreeg geen zinnige letter op papier over die wedstrijden)
knoopte onze ploeg dit weekend weer aan met de zoete smaak van de overwinning tegen een fysiek
uit-de-kluiten-gewassen Wemmel.

zaterdag, 8 januari, 2022
NVT

Allereerst uiteraard een ‘warm welkom in 2022’ gewenst vanwege de voltallige redactie van Het-
LaarU12-Nieuwsblad!

En hoe kunnen onze boys de goede voornemens van het nieuwe jaar en de 2 e helft van het seizoen
beter starten dan met een altijd gezellige, spannende derby tegen de buren van FC Zemst (de 5 e
onderliggende ontmoeting van dit seizoen)?
Coaching-team-van-dienst deze keer zijn Peter en Geert. Een anonieme bron tipte ons dat Henk op
dat ogenblik werd gesignaleerd op de tribune van AS Monaco…???

zaterdag, 27 november, 2021
NVT

Was het vorige week nog ‘Oei, Laar’ tegen Hoeilaart, dan kunnen we deze week gerust ‘Hulde aan Laar’ zeggen, na de wedstrijd in en tegen Huldenberg (vlakbij Overijse)

Bij de opwarming merken we wel dat Laar wat last heeft van fysieke mankementen allerhande: van de 12 geselecteerde spelers staan er uiteindelijk slechts 9 aan de aftrap (een min of meer gelijkaardig beeld bij Huldenberg trouwens).

zaterdag, 20 november, 2021
NVT

Ook deze keer kregen we op zaterdagochtend 2 wedstrijden van onze U12-helden gepresenteerd, waarbij door de coaches werd gekozen voor een evenwichtige mix van beide ploegen.
Tegenstanders voor vandaag waren respectievelijk Boka United B (uit Dilbeek) en Hoeilaart B (uit, je raadt het al, Hoeilaart).

zaterdag, 13 november, 2021
NVT

Vandaag stond voor onze groene helden een volgende ‘derby der derby’s’ op het menu tegen de buren van FC Zemst.

Trouwe lezers van onze rubriek weten dat 6 weken geleden de conclusie van ons wekelijkse verslag als volgt was: ‘Voor SK Laar was het vandaag helaas eerder van ‘man, man, man, … miserie, miserie, miserie’. Niet echt door een gebrek aan inzet, maar een tikkeltje minder scherp en minder samenspel dan de vlotter combinerende tegenstander, en helaas ook zo’n match waarin het voor geen meter liep.’

zaterdag, 6 november, 2021
NVT

Na een weekje of 3 zonder wedstrijden door het allen welgekende virus was het uiteindelijk weer zover. De U12 spelers van SK Laar hadden zoveel honger naar een wedstrijd, dat er onmiddellijk 2 georganiseerd werden. Een test om te zien of ze dit vaker kunnen doen, zodat iedere speler van Laar zoveel mogelijk speelminuten kan voetballen. Het was KV Zuun die het ging opnemen tegen onze groen-witte hemden. Het team dat het veld opgestuurd werd was als volgt: Emile in doel, Safwan, Yoni, Vince, Mauro VE, Mauro VR, Lennert en Sibe als veldspelers. Kapitein van dienst was Yoni.

Pagina's

Sportkledij